Model
– siatki
trójkątów tego węzła (i tylko tego, z pominięciem węzłów dzieci)
zostaną skonwertowane do pojedynczego modelu. Użyj tej opcji aby
konwertować takie rzeczy jak: meble, lampy, ozdoby, obiekty z dużą
ilością detali. Materiały
oraz współrzędne
tekstury zostaną zachowane.
Modele
z siatek – siatki
trójkątów tego węzła (i
tylko tego, z pominięciem węzłów dzieci) zostaną skonwertowane
każda do osobnego modelu.
Użyj
tej opcji aby konwertować takie rzeczy jak: meble, lampy, ozdoby,
obiekty z dużą ilością detali. Materiały
oraz współrzędne
tekstury zostaną zachowane.
Jeden
model – siatki
trójkątów tego węzła i wszystkich dzieci, które maja ten sam typ i
są bezpośrednio obok w hierarchii zostaną skonwertowane do jednego
modelu. Wszystkie węzły
umieszczone w jednym modelu
wynikowym zostaną zaznaczone tym samym kolorem. Rożne modele
mogą otrzymać ten sam kolor, jednak nie wtedy kiedy są obok siebie
w hierarchii obiektów. Użyj tej opcji aby konwertować takie rzeczy
jak: meble, lampy, ozdoby, obiekty z dużą ilością detali. Materiały
oraz współrzędne
tekstury zostaną zachowane.